pátek 6. září 2013

"Velká holka"

2.9.2013. Budík v 5:10. Odjezd autobusu-06:20. Odjezd vlaku-7:02. Takhle nějak začínal můj první den do nové školy. Provoz a ekonomika dopravy. Můj Obor !..Co od toho očekávat ? Zatím sama nevím. Ale už teď vím , že nějaké předměty budou nuda-ostatně jako asi na každé škole.  Na facebooku jsem měla přidaných pár lidí -někteří mi připadali sympatičtí a někteří ne . Nu , přišla jsem do třídy a co se dělo ? nic . Všichni byli zticha a nevěděli , co mají dělat , jak se chovat. (proč to vůbec píšu ? Každej jste si to zažili sám)..Ti , kteří mi připadali sympatičtí , tak nebyli a naopak. J nás tam 10 holek a 28 kluků . Holky-až na dvě-jsou dost v pohodě , takže z toho mám obrovskou radost ! Ale kluci ? Oh god ! Trochu za trest..Ale tak co se dá dělat..nějak ty čtyři roky přežiju :D A samozřejmě..už do nás ryjou maturitu..
..Dočetla jsem knížku "Pověrčivý" od R.L.Stina a musím říct , že od vyvrcholení celého příběhu jsem čekala trochu víc :)¨Ten konec mi přišel nudnej , tuctovej..Tak jsem začala číst "Hunger Games" od Suzanne Collinsové..Viděla jsem film a tak chci i knížku. Film byl dobrý , líbil se mi , tak jsem zvědavá na knížku. zatím vypadá slibně .
..A Jak si "užíváte" školu Vy ? :D

1 komentář:

  1. Vydíš to u nás jsou 3 kluci a 25 holek, ale musím říct že u nás se nikdy nestalo že by naše třída mlčela, a nemůžu si zatím nějak extrémě stěžovat :)) S nima to nějak přežiju a doma mě čeká pohoda a klídek :))
    Jinak pokud přečteš HUNger Games, už nikdy ty filmy nebudeš chtít vidět, oproti knize nuda, hnus, blbost... :D

    OdpovědětVymazat