sobota 24. srpna 2013

Best girls ever

  Už se blíží konec prázdnin..Ano , i já s tím už zase začínám . Ale vůbec mi to nevadí . Jsem i ráda . Akorát pořád dřepčím doma a strachuju se nad psem..ta představa , jací budou spolužáci už se konečně "vyplní" a já se buďto budu smát , brečet a nebo budu asi ráda..Těžko říct .
  Poslední dny jsou také..zajímavé ! Předevčírem jsem byla venku s kámoškama..Tyhle dvě holky jsou ..nu co , miluju je ! :D  i když Ti je do breku..stejně udělaj něco , z čeho vybouchneš smíchy a málem umřeš..:D Ne , ten den se mi ale vůbec nelíbil ! Chudák..
..Včera jsme byly na nákupech v Brně . Musím říci , že nákupy ráda nemám . Přehrabovat se v tom všem , hledat něco , co se mi líbí a co mi padne a za přijatelnou cenu . Brno zklamalo ! V každým obchodě skoro to samé . každý se snaží být tak jiný až je to klišé . Ale nakonec jsem si vybrala . Košili , svetr a tričko . Nu , až mi přijdou rifle a košile , tak tu hroudu věcí nafotím a přidám je sem s cenou a odkazem (pokud to bude z ebay nebo aliexpressu) . Normálně kafe nepiju , ale v Tchibu bylo dobrý ! Vídeňský . A pizza k obědu taky nebyla špatná..s ananasem..Má ji z Vás někdo rád ? :D všichni ji nesnáší -,- Nechápu proč ! ..Navíc jsem se teď zamyslila-prč to všechno sem vůbec píšu ?O.o Asi mám náladu , co já vím . Navíc mám pořád strašnou rýmu -světě div se- nemohu dýchat ! Mám ji asi třetím týdnem a vůbec si nevím rady..Asi začnu mlátit hlavou do zdi .
..Jak užíváte zbylé zbytky prázdnin ? Bavíte se ? :)





1 komentář:

  1. těšim se na new in, zbytek prázdnin trávim matikou. :/ tak nic moc.

    OdpovědětVymazat