pátek 11. ledna 2013

Přímá volba prezidenta 2013

  Dnes a zítra se koná přímá volba prezidenta . Jelikož já ještě nemůžu volit , probírám tohle téma s kamarády , rodiči a sourozenci . Co takhle slýchávám od mladých lidí , budou volit Vladimíra Franze . Málokterý z těchto mladistvých ví , jaké má vyjadřování , jak se chová a co by udělal pro naši vlast . Jediný důvod , proč ho chtějí volit je , že je potetovaný a povolil by marihuanu . Jeho vyjadřování je strašné-stačilo se dívat na debaty s panem Moravcem na ČT24-a on být náš prezident , budeme pro ostudu celému světu . Zas na druhou stranu bych ženu nechtěla . Bobošíkovou v žádném případě , Táňa je mi celkem sympatická , ale nejvíc sympatická je mi z žen Roithová . Ženu jako prezidenta , mám dojem , by nebyla moc dobrá volba . Navíc jsem někde četla , že Bobošíková je vyřazena , co je na tom pravdy , nevím .
  Jako další kandidáti tam jsou Schwarzenberg , Dienstbier , Sobotka , Zeman a Fisher . Starší lidé budou buďto volit Fishera , Dienstbiera , Schwarzenberga nebo Zemana . Já osobně bych nejspíše brala SchwarzenBerga . I když mluvit moc neumí , má to v hlavě srovnané a jak řekl můj bratr , nejde mu o peníze ani o slávu . I když ..Teď by mne akorát zajímalo , kdo vyhraje v prvním a druhém kole a kdo bude následně naším prezidentem .


KOHO BYSTE VOLILI / VOLÍTE VY ? 

2 komentáře:

  1. franz se vyjadřovat umí, a mě se jeho názor líbí, bohužel už to tak vypadá že to vyhrál kníže a ochlasta, i přesto že kníže to má celkém srovnané stydím se u něj spíše zato, že až bude novoroční projev určitě u něj usne...a o ochlastovi nemá cenu ani mluvit to e slyizák od pohledu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě prostě přijde Franz nesympatický . Už jen za svoje výroky . U toho usnutí máš nejspíše pravdu , ale pořád lepší než komunista .

    OdpovědětVymazat