úterý 15. ledna 2013

Škola , škola a stále jen škola !

Celý minulý týden byl hektický . Psali jsme fyziku (na naučení asi 22 otázek) , písemku ze šutrů z přírazu a nakonec cosi v anglické konverzaci . Vůbec jsem neměla moc času a byla jsem vyčerpaná ,stejně jako teď na začátku týdnu . Včera jsme psali písemku z občanky a i z toho , co jsme v sešitě neměli , protože jsme se to učili minulý rok.. Super , ne ? K tomu jsme psali i sloh , dneska diktát a zítra čtvrtletku z češtiny . V pátek píšeme chemii s matikou a tu nesmím podělat !!
  Včera jsem musela jít z domácnosti dřív , protože jsem měla besídku v hudebce . Půl hodiny autobusem , 10 minut tam , abych stihla autobus a za půl hodiny domů.. Vážně se mi chtělo . K tomu jsem si tam nechala šálu , ale aspoň jedna dobrá zpráva-zítra tam nemusim !
Právě se (ne)učim chemii a mám pocit , že mi z toho bouchne hlava . Navíc ještě zařizujeme náš školní ples , jelikož jsme v devítce . Ten leden je nesmírně náročný ..Už se těším na konec .
This Week I Wish Good Luck Everybody^^

2 komentáře: