pátek 4. ledna 2013

Schwarzkopf Palette mousse color shake & color 499

  Je to zhruba měsíc a půl zpátky , co jsem si chtěla obarvit vlasy na fialovo . O letních prázdninách jsem měla akorát šampón , který mi sedl , ale z barvy jsem měla strach . Co když mi to chytne jinak ? Co když mi to nesedne ? Co když...Spoustu otázek jsem měla hlavně proto , že většina dívek , co jsem četla recenze a diskuze , byla s touto barvou nespokojená . Chytla jim do jiného odstínu , velmi rychle se vymyla a na dně kelímku zbyly hrudky z pěny .Nakonec jsem si tuto barvu přála k narozeninám a dostala ji a tak jsem se rozhodla , že se před Vánoci obarvím .
  Bylo 18.listopadu 2012 . V tento jsem jsem spáchala to , co jsem dlouhou dobu chtěla . Obavy byly , ale zároveň byla i velká nadšenost . Vzala jsem krabičku , otevřela ji a četla si návod , který jsem si během barvení četla ještě několikrát . Jak bylo psáno , barva se nanáší na suché vlasy , tak jsem tak i udělala , ale stačilo málo a ne . Do krabičky jsem nalila posilovač a barvící prášek a utěsnila . Mělo se to štěrchat 40x (asi 30s ) , ale mě se to nezdálo , tak jsem štěrchala asi minutu . Když jsem to otevřela , žádná jahodová vůně mne neoslnila , avšak měla . Vzala jsem si rukavice a šlo se na to . Průběh barvení byl jednoduchý , ale pěna , která je rozbrazena na jiných fotkách se nekonala . To mne docela sklamalo . Až na zápach , který mne i dva dny poté doprovázel , jsem byla spokojena . Po 30min jsem barvu smyla , nanesla balzám , který byl součástí balení a opět smyla . Vlasy byly lesklé a velmi jemné . Vlasy jsem vyfénovala . A z výsledku jsem byla nadšena. Nejdříve to vypadalo spíše jako černá než fialová , ale další a následující den už byla fialová dobře zřetelná a já se jen pořád dívala do zrcadla a říkala si -páni , to je vážně fialová ! 
  Tohoto procesu jsem se bála , ale výsledek stál za to  a slýchávala jsem jen lichotky .Barvu mám přes dva týdny a docela drží . když se kouknu do zrcadla , vidím spíše hnědou , ale po vzití pramenu proti světlu vidím zase krásnou fialovou . Teď si sebe nedokážu představit jako brunetu , nýbrž jen jako fialovovlásku . Snad v budoucnu tento plán uskutečním znovu . 



 KLADY :  sytá barva
                  přijatelná cena ( okolo 140Kč)

                  přijatelná výdrž 

ZÁPORY :  pach
                   pěna se moc nekonala
                  hrudky na dně krabičky

                  vůně jahod také nebyla 

CELKOVÝ ZÁVĚR : SPOKOJENOST , DOPORUČUJI ! 










Žádné komentáře:

Okomentovat