úterý 1. ledna 2013

Konec

Je prvního ledna 2013 . Začátek něčeho , doufejme , nového , lepšího . Ono se říká , že něco končí a něco začíná , ale občas to může být na škodu . I když si říkám , že nemám ráda konec roku , tak i přes to jsem včera po půlnoci vyběhla před barák a křičela jupí a skákala . Sama jsem se divila , co to dělám , ale peníze lítající kolem se mi moc líbily . Mám ráda barvy rachejtlí . Taková směs barev , kterou vidíme jednou ročně . Možná i vícekrát . Chtělo se mi brečet , ale i neuvěřitelně smát . Najednou mi připadlo , že se úplně celý můj život změnil , všechno je jinak . Je to komické :D  snad tenhle rok bude lepší než ten letošní . Snad mi vyjdou  přijímačky na střední školu a snad budu mít dobré vysvědčení . Mohla jsem si dát i předsevzetí , ale žádné mě nenapadlo . Napadá mě akorát , že většina dívek (chlapců ? ) , si mohlo dát předsevzetí , že zhubnou . Jenže já potřebuji přibrat , ne hubnout , a to mi přijde mnohem těžší .
P.S. : Bude mi chvíli trvat , než si tady na to všechno zvyknu a zorientuji , takže mi , prosím , omluvte mé chyby . Děkuji . 
                                                                                                               

Žádné komentáře:

Okomentovat