neděle 6. ledna 2013

A prázdniny jsou fuč

A od zítřejšího rána mi zas nastane školní režim , protože dneska mi končí 17-ti denní prázdniny . Pořád jsem se jenom lenošila , nic nedělala a na učení nehrábla  . To jsem se začala učit asi 3-4 dny zpátky . Jelikož bude pololetí , tak jsme opět dostali otázky z chemie a fyziky -22 a kolem 30 .  K tomu jsem se ještě musela naučit 3-4 stránky názvy a vzorečky šutrů , což je taky vážně paráda . A dneska jsem skončila u učení se občanky a slovíček z angličtiny . Nejsem zrovna typ , co by se pravidelně učil . Kouknu na to před hodinou a to mi stačí , takže tohle mě vážně nebavilo ( koho by ano ? ) . Předevčírem jsem dělala citrónové muffiny , které moc chutnaly . V nejbližší době můžete očekávat recenzi !
  Ale co mne nejvíc poslední dobou vadí , je to počasí ! Vichry , lijáky a zima . Místo toho abych byla venku s přáteli musim trčet doma . Ne že by se mi chtělo ven ( :D ) , ale to počasí vám i kazí náladu a chce se vám spát . Jenže..mě se chce spát a nemůžu usnout . Taky jdu spat v 10h a v jednu ráno jsem ještě vzhůru . No není to super ?! Protože brácha odjíždí zítra na privát , dělala jsem mu dneska olejovou bábovku a ta za boha z té formy prostě nechce vypadnout ! už jsem byla tak nervní že jsem tam v té kuchyni křičela :D
  Mám nudný život :D V nejbližší době můžete očekávat recenze na pudr od značky E.L.F a  laky na nehty od ORIFLAME . Snad i na olejový sprchový šampon s pomerančovou vůní .
Pěkný večer Všem ! 

3 komentáře:

  1. Tak ta fyzika mi opravdu nechybí..:D A šutry rovněž ne..:D

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda že fyziku už nemám, a o tom počasí mi ani nemluv, je to děs, zima, hrůza, jsem mrzutá, a nudná, a škola to samé po 17ti dnech aby člověk začal fungovat? normálně? :D Ani zanic, dokonce jsem zapoměla i kde máme třídu :D

    OdpovědětVymazat
  3. :DD
    Mě tady ty předměty baví , ale najdou se i místa , kdy fakt vůbec ! :D No přesně tak ! a to vztávání je nemožné ! Tak to na naší škole nás je hodně málo , tak i málo tříd , tak to si ještě pamatuji :D

    OdpovědětVymazat