sobota 22. března 2014

My life is a bad party

Sedím , ležím..a nevnímám . Vlastně nemám proč..Nevnímám ostatní prostředí , ale sebe samou..Jen své myšlenky , svůj tep , svůj dech . Proč jsem s tebou ? S tebou , a ne někým jiným ? Proč ? Proč ? Proč ? Protože jsi to ty..protože jsi můj a protože na některé otázky ani nechcete znát odpověď . Myslíš , že jsem dokonalá , myslím , že se ti zdá . Myslíš , že jsem hodná , myslím , že se ti zdá . Pokryj mou duši částmi svého těla .
..Mohla jsem ti věřit , vlastně vám oběma..Je to jako nemoc.."odpouštět" a vracet se zpět..Dělat ze sebe hlupáka , pitomce , idiota..Dělat toho , který se pořád vrací k minulosti , i když ostatním tvrdí opak..Myslíš si , že jsi něco víc než já..Že si můžeš víc dovolit jen proto , že jsi vyšší než já..Hadrový panák..Ale ne , nedělám ze sebe chudinku..Jen jsem na určité lidi zlá a na určité hodná..a pro někoho obětním beránkem..Sh*t..Nějak jsem myslela , že tohle bude dávat aspoň nějaký smysl..a ne, nedává..but..Who cares ! Come on ! Party !
..Love you !

Žádné komentáře:

Okomentovat