pátek 3. ledna 2014

Proč všechny tak nenávidím ? Dobrá otázka !

Jednou nastane den , kdy i ta nejhorší osoba bude šťastná . Ano , i mně se to stalo-kupodivu..
Když už si myslíte , že jste s někým konečně šťastní a že vám to i vydrží , tak se najdou kamarádky , od kterých byste čekali největší oporu , které vám pořád připomínají váš předcházející "vztah" a pořád ho s někým řeší..Ať už s onou kamarádkou a nebo tím klukem .  Ono to docela zamrzí , nu..Ale ať mi třeba všichni políbí prdel , ale já jsem šťastná s tím s kým jsem..Co bylo , bylo a už není a někdo to ne a ne pochopit..

Sakra ! Sakra ! Sakra ! Mě to tak nebaví ! Mám toho učení tolik a vrhám se na to až na konci prázdnin , i když vím , že jsem to měla udělat dřív..Ale když..komu by se přes prázdniny chtělo ! Takže se doučit přepravu , dopravu , dopravní zeměpis , logistiku , angličtinu a ruštinu..paráda (Y) Moc se těším !

Žádné komentáře:

Okomentovat