sobota 27. dubna 2013

Případ uzavřen

  Uč se , uč se , uč se ! Pořád dokola kvůli přijímačkám , které mám naštěstí za sebou- a úspěšně ! Jsem přijatá na obě školy-skvělý !..Do tohoto momentu jsem poslouchala , ať se učím kvůli přjímačkám , teď to budu poslouchat kvůli maturitě a věta 'Nikdy nevíš , kdy to budeš potřebovat.' asi nezmizí nikdy..NIKDY !
  Když jsem včera prohrabovala šatník na letní oblečení , došlo mi , že tam je spousta věcí , které jsou mi malé a tak jsem hodila na votocvohoz . Nejsou to žádné zázraky , ale snad se toho zbavím . + k tomu , když jsem se koukla , tak jsem viděla asi jen 5 triček , co dohromady na léto mám . Nemusím toho mít požehnaně , ale zas jako socka bych taky vypadat nemusela :D
  Ve čtvrtek jedeme se třídou do Lidic , tak se těším , i ne..Určitě půjdeme na Václavák , tak zavítáme do Gatu , H&M , NYer..a k tomu budeme mít naše úžasná třídní trička (I´m fuckin' awesome):D Docela mi vadí , že přijedeme až kolem osmé hodiny večerní , protože další den jdu na ortodoncii , aby mi dali gumičky..(velká natěšenost)
  Fu , asi se vrhnu na závěrečku , i když se mi vůbec nechce..mám Karla Čapka , tudíž by člověk řekl , že toho budu mít s prominutím tři prdele , ale ono ne..Pomalu o něm nic není a já si říkám , proč jsem vybrala tak pitomý téma . Radši půjdu přidávat obrázky a stáhnu obsah Bílé nemoci:D
  Brzo zas přidám nějaký ten 'užitečný' článek:D 

2 komentáře:

  1. jééé tak to ti moc gratuluju k přijetí na obě školy! jinak díky bohu že já tu větu neznám, mamce je fuk co si dělám :) protože v učení sem celá ona :D:D
    jinak votocvohoz? pche ani nepřipomínej budu muset nafotit věci, mám plnou šatu a hafo z toho ani nenosím :((

    jinak já čtyřky nemám :D díky bohu aspon ne z výtvarky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc ! :)
    Tak promiň :D jinak je to celkem podlé..:D

    OdpovědětVymazat