sobota 20. dubna 2013

*Body basic


Původně jsem měla v plánu dát všechny moje oblíbené věci jako jeden článek , ale poněvadž by to byl dlouhý nezajímavý , nudný článek , který by mne samotnou nebavil a byl by k ničemu , rozhodla jsem se , že to napíši do každého článku zvlášť, i když nevím , jestli si na všechno , co jsem chtěla , vzpomenu . Bylo v plánu sem dát i galaxy legíny , ale jsou mi velké a prodávám je..Škoda . Ale zas na jednu stranu-za chvíli je bude mít každý .
Tentokrát jsem se rozhodla udělat menší recenzi na sprchové gely od Body Basic . tyto sprcháče jsme dostaly od tety a nemůžu si je vynachválit . Krásně voní a navíc i pění , což se u mnohých sprcháčů říci nedá . Některé pění chvíli , ale po chvíli z nich je voda se kterou asi těžko něco zmůžete . Jsou celkem drahé (přes 200Kč) , takže já sama bych si je nekoupila . Ale Vám ostatním , které rády investujete do této drogerie , jedině doporučuji ! :)
Dobrou noc ! :) 





2 komentáře:

  1. tyjo, tak ta jahodová musí být skvělá, asi až mi dojde malina budu muset zkusit :))
    jinak mám pocit že jsem měla grep :))

    OdpovědětVymazat
  2. já miluju ten pomeranč ! :D

    OdpovědětVymazat