neděle 3. února 2013

Tyhle věci nekombinujte.

 Včera byl den blbec..ale co mne nejvíc naštvalo bylo , že šaty , keré jsem si chtěla pořídit z aukra , už už tam nemaj . A za takovou krásnou cenu ! Grrr . Ale co mi zpravilo večer bylo , že jsem konečně mohlo udělat večeři ,, po které jsem už dlouho toužila . Lososový salát ! a aby toho nebylo málo tak jsem se šla dívat na film a dala si kakao s marshmallow..Po chvilce jsem zjistila , že to vážně nebyl dobrý nápad .
 V pátek přijela kamarádka , kterou jsme delší dobu neviděli . Vzala foťák a tak jsme šli fotit do písečáku . Sestra má dobré fotky , ale jestli bude úroda i z mých , to asi sotva . Nakonec jsme z modelíny udělali kadícího psa a poté z toho uděláme gif.:D Všechno sem přidám :D
 

Mám sem napsat recept na tento úžasně jednoduchý salát ? :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat