čtvrtek 31. ledna 2013

Překvapení v podobě nudy .

Konečně jsou od zítřka týden prázdniny ! Těším se hlavně z toho důvodu , že uvidím kamarádku , kterou jsem čtvrt roku neviděla , pak že uvidím další kamarádku , ale na co se fakt netěšim je to , že budou u nás spát bratránek se sestřenkou..Samé 'Co budem dělááát ?'.'Holkýýý , pojďte něco hrááát' ..Fu. No a vysvědčení ? Jsem ráda , že nemám ani jednu trojku , ale mrzí mě , že mám tolik dvojek..Ale nemít v 9.třídě je celkem úspěch..
 Dneska jsme školu končili tělocvikem někdy ve 3 a byla jsem docela unavená..Došla jsem domů a těšila se , že se půjdu projít se psem , že budu chvíli sama..Přijela máma a že máme uklízet a tak to jelo až skoro do teď , takže nic. Škoda .
                   Jak jste dopadli s vysvědčením Vy ? :) (Pokud ještě nějaké dostáváte :D ) 

Žádné komentáře:

Okomentovat