čtvrtek 8. srpna 2013

Slunce dělá divy , aneb Amen

 Hehehe Ahoj ! ( Nepíšu nějak brzo ?) ..
..To horko už mi leze krkem..chci zimu , sníh , lyžování !..A ano , slunko dělá divy..jak víte-já vím-, že ráda čtu a momentálně nemám co číst- a ano , mám rozečtené další 2 knížky-tak jsem se rozhodla , že začnu číst Biblí Svatá . Něco málo kolem 1200 stránek..no není to paráda ? Jsem na 12. ! :D Bude to těžká práce jak na přečtení , tak na pochopení celé story . Ale já to dám ! A dále mám v plánu Hunger Games :3 ..Viděla jsem film , tak jsem zvědavá na knížku-prý se s filmem nedá srovnat -uvidíme .-Nějaké nápady na knihy ? O.o
..Nu , a zase ty nákupy..EBAY-STOP !! ..Už mám doma konečně plavky a fixu na oči-paráda !..Musím říct , že plavky jsou k sežrání-mám-li býti nezdvořilá . Omlouvám se Vám , přátelé , za způsob moji mluvy . Tak neskutečně jsem se na plavky těšila ! ta barva !Oh !..Ale velikost trošku pokulhává..Jelikož vzadu to není na zapínání , ale přes hlavu , tak vždycky při oblékání mám pocit , že si vykloubím rameno -a při zeslíkání totéž ! Grrr...ale jinak jsou boží :3..Ještě mi má přijít kabelka a mikina-ale z aliexpressu .

..nějak jsem se rozhodla , že sem nebudu dávat fotku v plavkách , tákže udělám všechno najednou , až budu mít všechno doma ! :D 



 Copak to nevidíš ? Ten pláč . Ten smutek . Tu lítost a žalm ? Copak nevidíš , jak slzy stékají po rámu skla ? Jak v nich proplouvá příběh a slast ? ..Taky slyšíš ten dětský smích ?   

1 komentář:

  1. nééé zimu nééé, sníh nééé :D:D nesnáším zimu zlaté léto!! Jinak ano film s knihou se opravdu srovnávat nedá, pokud přečeteš knihu zjistiš že s filmem to nemělo moc společného, že se fil neskutečně táhnul a nejdůležitější věci vynechali :))

    OdpovědětVymazat