čtvrtek 4. dubna 2013

Protest

  Jak už všichni víme , je duben . Teplo , rozkvétající stromy v poupata , sluneční paprsky. Ale mám takový dojem , že letos se asi nedočkáme . hnus , hnus hnus . Pořád samý sníh a zima . V sobotu jsem byla lyžovat..na konci března ! To není u nás v ČR možné ..
  Před týdnem jsem byla na přijímačkách nanečisto . Upřímně , myslela jsem si , že to bude horší . Zas tak strašné to nebylo , ale jediný , co mi na tom všem vadilo , byla holka , která seděla lavici za mnou . Celou dobu si všechno říkala nahlas a pak už jsem myslela , že na ni vážně zařvu .
Krom toho mám teďka ve škole frmol , páč píšem nejen čtvrtletky , ale i jiné písemky .
V nejbližší době bych tady měla recenzi na přípravky od Oriflame Essential . A poté , co mi přijde ještě jedna věc , přidám slibovaný článek s věcmi , které mám ráda , nebo které přímo miluji :D 



Nedávno jsem koukala na nový díl HIMYM . Co na to říkáte ? :D
(Lepší kvalita nebyla:D) ale tu písničku miluju ! :) 

2 komentáře:

  1. kampak an školu se chystáš? :)) jinak taky jsem čekala že v krkonoších nebude sníh a ono houby:D celou dobu sem sáňkovala :D:D jinak at už to jaro vydrží!

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla bych na provoz a ekonomiku dopravy.:)) jo vi´d :D

    OdpovědětVymazat