úterý 19. února 2013

Noc 2013

 Od začátku tohoto školního roku jsme se celá třída těšila , až bude 15.února. Pořádali jsme jako každoročně devátá třída školní ples. Sháněli jsme jak malou tak velkou tombolu , připravit sál , zajistit občerstvení , sehnat vystoupení . Vše muselo dokonale padnout. Ano , vše bylo skvělé. Učitelka a my byli sice vynervovaní , ale ples jsme si užili !
 Avšak 800 cen do malé tomboly jsme neprodal..Bodeť by jo , když bývá tak kolem 500..Ve velké kolem 56 ?-mám dojem (Tablet , divočák , vysavač , touster , ale i vína a plyšáci..) Maminka byla tak hodná , že nám vyhrála dva plyšáky-méďu a psa ( kerý se mi vůbec nelíbí a každý v baráku se ho leká) :D
 Až na malý zádrhel na konci jsem si ho užila také a byla jsem ráda , že jsem tam mohla být..teď mne snad čeká ples už jen maturitní :D 



2 komentáře:

  1. jéé tablet v tombole bych brala :D vysavač radši ani ne :D to by mě hned doma zapřáhli do práce :D :) jinak moc pěkné šaty máte všechny :)

    OdpovědětVymazat
  2. já teda ne..je to zbytečnost :D:) :DD nás zapřahují už tak :D Děkujem děkujem :)

    OdpovědětVymazat