čtvrtek 24. ledna 2013

Život je boj ..

Už je zase skoro konec týdne a jsem (zase kupodivu) vyčerpaná.  včera jsem byla v hudebce a vrátila se snad kolem 6.h večerní , protože jsme se byli podívat po botách na ples , ale protože mám divnou , malou a úzkou nohu , tak je to těžké . Zvláště pro mě vybíravou . Tak nám aspoň dneska odpadl tělocvik , protože mají školskou radu (jednou za uherský rok). Rozhodla jsem se , že se naučím na zítřejší písemku z fyziky-dodrženo , dělat na závěrečce-přisplněno . Myslela jsem si , že téma Karel Čapek bude jednoduché , ale ani ne . Vůbec o něm nemůžu nic najít (krom toho co je na wikipedii) a tak na to kašlu , protože mé nervy jsou na pokraji . Alespoň už více piji . Dříve jsem pila tak jeden-dva hrnky vody denně , ale teď vypiji litr až litr a půl . Ale hlava se mi motá a bolí stejně..A ne , z počítače to není .
   "
Život je boj, ale to ještě neznamená, že musím jít přes mrtvoly. Zvláště když jednou z nich                       bych mohla být já."
                                       Co říkáte na tuhle písničku ? :D

3 komentáře:

  1. divnou malou a uzkou nohu? Kdo muže mít divnější nohu než já :D Já mám velikost 34,5! :D já jsem bez šance sehnat dámeské botky na podpatku jen dětské na klínku!

    OdpovědětVymazat
  2. i já půjdu ve čtvrtek na ples, naštěstí mám boty už koupené :D

    OdpovědětVymazat
  3. No to teda... :)
    Já řeším něco podobného, akorát, že já mám 41 a úzkou :D

    OdpovědětVymazat